Livrare si Returnare

Informatii de livrare:


Produsele din comanda dumneavoastră sunt trimise prin curier și ajung la adresa specificată în formularul de comandă. În cazul în care nu este nimeni acasă, în momentul în care firma de curierat ajunge la adresa menționată de d-voastră, veți fi contactat la numărul de telefon introdus în formularul de înregistrare de pe site-ul www.CleanAir.ro

Veți fi contactat telefonic în maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii (în timpul programului 09:30-16:30) pentru a vă informa asupra disponibilității produsului, prețul acestuia, termenul și adresa de livrare. Comenzile efectuate în afara acestui interval vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare.

Programul magazinului CleanAir.ro este:
Luni – Vineri : 9:00-16:30
Sâmbăta : Închis
Duminica : Închis

Livrare prin Curier în țară:
Costul Transportului: 18.45 LEI + TVA  Lei pentru comenzi până in 249,99 Lei și Gratuit pentru comenzi peste 250 Lei

Termenul de livrare din momentul în care e disponibil produsul:

În țară: 2-3 zile lucrătoare.
În București: 1-2 zile lucrătoare.-La ridicarea coletului trebuie să achitați valoarea produselor și taxa de transport.

-Toate produsele vor fi ambalate corespunzător în vederea menținerii calității acestora pe durata transportului.
-Plata se poate face în numerar la livrare.

Oferta noastră nu se limitează doar la produsele prezentate pe site, putem să aducem la cerere aproape orice produs. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați.

Întrebări referitoare la livrare:
Pot să-mi aleg data la care să-mi fie livrat coletul?
Da, atunci când plasați o comandă pe CleanAir.ro, completați la observații comandă faptul că doriți livrarea într-o anumită zi.

Ce se întamplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării?
În cazul în care nu vă aflați la domiciliu în ziua livrării comenzii, un reprezentant al firmei de curierat vă va contacta și puteți stabili împreuna o dată convenabilă ambelor părți pentru livrarea coletului.


Modalitati de returnare:

Produsele achiziționate la distanță

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G Nr.34/2014. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

CleanAir.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, prin ordin de plată, într-un cont bancar specificat de dvs. (contul bancar trebuie sa fie pe numele persoanei care a facut comanda). Suma înapoiată cat și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Din motive obiective, nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, ambalaje deteriorate. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Produsele primite defecte
În eventualitatea în care produsul achizitionat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, cu condiția notificării în scris a CleanAir.ro

Condiții generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă CleanAir.ro nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

CleanAir.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

Costul transportului produselor de la CleanAir.ro către client și de la client către CleanAir.ro revine în responsabilitatea clientului.

Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Înainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract” în baza unui formular pe care-l puteți solocita și primi doar la adresa de email Info @ CleanAir.ro